Påskeeggkake

Vi har hatt som tradisjon å bake en påskekake, lage  dessert eller cupcakes med påsketema.En av de første påskekakene jeg lagde var sjokoladekake med marsipan som var formet som et påskeegg. Dette har jeg laget to ganger senere for å ha med på påskelunsj på jobb.

Det er sjokoladekake og sjokoladekrem fra cacas som jeg brukte på alle disse kakene. Sjokoladekremen lager jeg noen ganger med min egen vri på.

På den første kaken har Gard skrevet god påske i rosa marsipan. Den første påskeeggkaken lagde jeg i 2015.

I år blir det gulrotkake etter Gard sitt ønske, men med gul krem.

 

♡ Nicoline

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

One thought on “Påskeeggkake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top