Vegetarisk tacosalat i skål

Taco er og blir en favoritt her i huset. Vi har lagd tacopai tidligere som ble en suksess. Denne gangen kom jeg over et innlegg på Instagram som Bama hadde lagt ut. Det så delikat og godt ut og ikke minst enkelt å lage. Derfor ble det lørdagsmaten til Hver gang vi møtes.

Jeg fulgte oppskriften til Bama når det gjaldt hvordan jeg skulle varme lompen for å få den som en skål. Lompen ble sprø og kjempe god. Skal man imponere med Tacoen, er dette en kjempe fin variasjon å servere på.

Vegetarisk tacosalat

Jeg bruker linser i stede for kjøtt. Det synes vi er kjempe godt. Hjemmelaget guacamole og hvitløksdressing hever tacoen, etter min mening. I tillegg til at guacamole er super sunt, så vi får i oss mer næring og det riktige fettet.

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top