Vinterens siste?

I kveld tente vi lysene i de tre islyktene. Og når jeg var ferdig med å måkte, ble det laget en snølykt også. Så koselig og stemningsfullt. Jeg er glad for at vi fikk noen dager med snø, jeg skulle ønske vi hadde snøen mye lengre. Vi har kost oss i akebakken og i skiløypa. Gard har overrasket og imponert med å måke mens jeg har vært på jobb. Han har gjort det når oppgavene fra hjemmeskolen var levert. I dag snødde det såpass mye etter at han måkte, så jeg tok siste runden. Jeg er heldig som har han. Han hadde måket gårdsplassen helt perfekt!

Snølykt og islykter

Jeg gleder meg til våren, lysere kvelder, kjenne sola varme litt mer og ikke minst blomstene. Når det er sagt så er jeg glad i hvit vinter. Og det å se hva snøen gjør med oss, både store og små. Gleden av snøen og aktivitetene den gir mulighet for er stor for mange.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top