Den perfekte påskekaken til barna

Sjokoladekake slår sjeldent feil hos de yngste. Denne kaken er lett å lage og ikke minst god. Jeg er veldig glad i marsipan, så jeg har trekt kaken med marsipan. Marsipan brukes også fordi jeg syns resultatet blir fint, men man kan selvsagt bruke smørkrem i ulike farger. Jeg har hatt med to av disse kakene på jobben til elevene. Det er veldig lett å ta av marsipanen for de som ikke liker det.

 

Dette er den første påskeeggkaken jeg lagde, og den jeg ble mest fornøyd med. Fargekombinasjonene og fasongen på denne likte jeg best.

 

Jeg bruker cacas sin oppskrift på sjokoladekaken.

Marsipnanen har jeg farget i ulike farger med fargene fra Wilton.

 

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

2 thoughts on “Den perfekte påskekaken til barna

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top