Påskeferie

Påskeferie.

I år som i fjor er påsken annerledes. Og i år så er den litt mer strengere i forhold til tiltakene. I år er det mye mer smitte i Sarpsborg enn hva det var i fjor på disse tider. Jeg håper bare vi slipper karantene, så langt ser det lovende ut. Påskefjellet må uansett vente. Skiføret vi hadde påsken 2019 var helt fantastisk og jeg gleder meg til påske på fjellet senere!

Vi har gledes oss til påsken, og jeg føler en trygghet ved å ha ferie akkurat nå når smittetallene er så høye. Heldigvis har de sunket noe, og jeg håper de synker ytterligere skolen begynner igjen.  Vi har en del påsketradisjoner som vi i år også skal gjennomføre. Vi elsker tradisjoner. Gard er ikke hjemme på påskeaften i år, så i år blir påskekosen startet ekstra tidlig. Jeg startet ekstra tidlig med å pynte til påske i år også. Det har jeg tenkt til å vise mer av senere. Jeg håper finværet kommer litt før det værmeldingen melder.

Påskestrikk

Påskegenseren jeg strikket i fjor, heldigvis passet Gard sin i år også. Bildet er fra helgens tur på Kråkerøy.

Jeg er sikker på at denne påsken blir bra.

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top