mai, du var fin!

Maimåned suste forbi, og nå skriver vi allerede juni.

mai var en krevende, men fin måned. Flere turer ble det på oss. Både gåturer og sykkelturer. Det har vært så fint. Vi gleder oss til flere turer.

månedens høydepunkt var nok 17.mai. Vi feiret nasjonaldagen med bunader, pølse, potetstappe, flagg, is og kake. Akkurat slik vi pleier, men den magiske gleden ved 17.mai uteble, barnetoget. Jeg gleder meg allerede til neste år.

 

 

 

 

 

En av gåturene i mai var fra Øya og over brus til Oppsund, og tilbake. En fin rundtur. Vi tok en tur opp på kongehøien.


Mai betyr også eksamenstid, også for meg.
I slutten av forrige uke hadde jeg eksamen i matematikk. Så utrolig deilig å være ferdig. Nå er det kun en eksamen igjen, i fysisk aktiv læring.
Det skal bli godt med sommerferie for alle sammen. Det er 14 skole/jobbdager igjen før vi kan si: «sommerferie»
Juni, vi håper du blir like bra som mai!

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top