Søndagstur på Hvaler

i dag tok vi en tur til vakre Hvaler. Vi gikk deler av kyststien. Deler av den var i et utrolig fantastisk landskap. Forsåvidt var hele turen fin, men delene av kyststien som var langs havet var absolutt finest.  Vi gikk en rundttur fra Skjærhalden. Det er så godt at vi går lysere tider i møte. Vi nyter vinteren, mens vi venter på våren. Vi kjente på vårstemningen i dag da vi fant gåsunger. Det var ganske spesielt, for enkelte steder var det vinterfølelse, mens andre steder fikk vi skikkelig vårfølelse. Bare ta en titt på bildene under. Alle er tatt i dag fra samme  gåtur.

Fra midnatt er det de strengeste tiltakene som gjelder her, og vi kan da ikke reise over kommunegrensene. Så fremover skal vi kose oss i naturen i her, det er mange fine turer her også, men jeg trekkes mot havet og hvaler er bare helt fantastisk. Samtidig så er det litt fint å gå på turer på ulike steder også. Se nye steder, så kanskje vi finner en ny favoritt. Vi har gått mange fine turer her det siste året.

Jeg kjenner at jeg skulle ønske det ble hjemmeskole i en periode for alle. Halden har stengt skolene både mandag og tirsdag, hvor elevene ei heller får hjemmeundervisning. Tenk om det kunne vært helt stengt i en periode, så kan vi kanskje leve litt mer normalt til sommeren. Utenlandsferier lar seg nok vente, vi satser ikke på å kunne reise før neste år, og det er helt greit egentlig. Muligheten til normale dager på jobb og det å kunne ha besøk  er noe av det som gledes mest til. Men aller mest gleder jeg meg til fotballkamper igjen. Se Gard spille kamp står øverst på liste av det jeg gleder meg aller mest til.

Det håpes om at Sarpsborg følger etter Halden. Vi krysser fingrene.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top