#Lesevake

Gard hadde lesevake på skolen og da det ble spurt om noen kunne bake, sendte jeg melding med det samme. Selvsagt kunne jeg bidra. Det har vært en hektisk uke. Og med litt sykdom inne i bildet også. Eller forkjølelse og hoste, noe som gjorde sitt til at G måtte være en dag hjemme. Det har vært en uke med flere møter på jobb, temakveld, fotballtreninger og FAUmøte. Så uka gikk unna i rekord fart. Vi er så klare for en uke med fri. Avspasering for min del og ferie for Gard.

Jeg hadde 25 minuter på meg da jeg kom hjem fra jobb til Gard skulle være på skolen igjen. smørkremen var ikke engang laget, så det ble en stressende kakepynting, men vi rakk det.

Sjokoladekake til lesevake:

Lesevake

Slik ble mitt bidrag til lesevaken. De hadde da fri på fredagen også, så Gard tjuvstarta ferien. Det er gøy å bidra når jeg ser hva det betyr for Gard.

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top