Inspirasjon til påskekaken, regnbuekake

Jeg har tidligere delt bilder av kakene som er laget som påskeegg. Nå skal jeg vise noen andre varianter av våre påskekaker. Den første kaken er regnbuekaken. Den er kanskje ekstra perfekt i år. Mange barn verden rundt har tegnet regnbuer i forbindelse med koronaviruset. Denne kaken ser ut som en regnbue når du åpner den. Denne kaken bakte jeg for mange år siden. Gard var helt liten, han gikk fortsatt i barnehagen da jeg lagd denne som vi tok med til ei venninne.

Kaken var god på smak og ikke minst fargerik og fin for barn.

♡ Nicoline

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

One thought on “Inspirasjon til påskekaken, regnbuekake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top