Velkommen

Velkommen til min blogg.

 

Jeg har lenge vurdert å skrive her, men det har ikke blitt til at jeg har gjort det. Jeg har gått noen runder med meg selv og bestemt meg for å gi det et forsøk.

Jeg er utdannet og jobber som adjunkt. Jeg har en sønn på 10 år, han elsker fotball. Så det er mye fotball i fokus her. Nå nylig har han også begynt på musikalteater, noe som gleder mitt hjerte. Vi var på audition i februar og kom begge med i “Olav den heldige”. Nå håper vi bare at dette blir noe av, men vi forstår også alvoret i situasjonen vi er i om dette blir avlyst. G skal spille Magnus, Olavs sønn og jeg skal være med i ensemblet. Vi har gleda oss veldig til denne sommeren pga av dette. Nå får vi se hvordan utviklingen blir de neste ukene. Det er mulig sommerens eventyr blir avlyst.

Det er en helt spesiell hverdag for oss alle. Jeg har hjemmekontor og G har hjemmeundervisning. Jeg har laget en detaljert timeplan for uken. Det må til, vi må ha struktur på dagene samtidig som forutsigbarhet er viktig for G.  Denne dugnaden er livsviktig for enkelte at vi gjennomfører. Vi er med og gjør det beste ut av den.

Gi barna ekstra med omsorg, forståelse og kjærlighet i en spesiell tid. Dette er en ukjent situasjon for oss, og ingen vet helt hvordan dette vil utvikle seg.

Vi har nettopp fulgt tegnekurset til detektivbyrå nr. 2. Det var spennende og vi er klare igjen i morgen for å lære hvordan man tegner Oliver.

G er nesten ferdig med dagens oppgaver fra skolen. To oppgaver gjenstår. Løpe og multi smart øving. Vi har gjentatte ganger prøvde å gjøre oppgavene på multi smart øving, men vi er ikke de eneste som skal jobbe der nå. Så vi prøver igjen litt senere i dag.

 

♡Nicoline

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top