Nyttårsdessert

Året er inne i sin nest siste dag. Det blir en nyttårsaften utenom det vanlige i år, som alt annet dette året. Vi får besøk og jeg skal nå finne en dessert til årets siste dag. Jeg tenkte aller først at jeg skulle lage sjokolademousse, men det har jeg lagd flere ganger til nyttårsaften. Så det hadde jo vært spennende å prøvde noe nytt. Fordelen med sjokolademousse er at jeg vet den er god. Og at jeg får den til. Sjokolademousse er jo en klassiker og den er lett å pynte.
Hvilken dessert skal du lage?

Sjokolademousse

Sjokolademousse

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top