Bålkos ved fjorden

I dag har vi kost oss på en idyllisk perle langs Iddefjorden. Det mest fantastiske stedet jeg vet om. Slik skulle jeg gjerne bodd. For et sted. Vi er heldige som får komme på besøk. Vi var på besøk hos min venninne, det ble bålkos o grilling av pølser og pinnebrød. Det var koselig, og jeg gleder meg til flere slike stunder, rundt et bål på ulike steder og i et godt selskap. Utover dette har dagen blitt brukt på å få vekk resten av julepynten, altså kjørt den til foreldra mine. Her er det rett og slett for liten plass, så jeg må oppbevare en del der. Ønske er et større hus, slik at jeg ha alt her, og ikke minst en bedre hage, men enn så lenge er jeg fornøyd med å kunne eie egen bolig.

Bålkos

Lørdager ute sammen med familie og/eller gode venner, er en god lørdag.

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top