Maling i snøen

Vi har benyttes oss av snøen i de fagene vi kan, til elevenes store begeistring. Oppgaven i kunst og håndverk ble derfor å male på snø. Jeg har tidligere gjort dette med sønnen min, da malte vi på en snøborg. Vi brukte den gangen konditorfarge til å male med.

Jeg kom over på et nettsted at andre lærere hadde gjort denne oppgaven, hvor de brukte vanlig vannmaling. Det ble mange fine malerier, logoer og tekst i snøen. De var så flinke.
jeg måtte prøve meg litt frem jeg også, og sammen med en elev malte vi dette:

Maling i snøen

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

One thought on “Maling i snøen

  1. Jeg har gått et helt år på design og håndverk og ALDRI ble det til at vi skulle ut og male i sneen. Enda er det noe bygda mi stort sett er kjent for å ha så er der snø og sauer.

    Vi har forsåvidt ikke malt så mange sauer heller, men.. 😅

    Fikk litt lyst til å prøve ut snømsling selv nå!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top