12 år

Gard har fylt 12 år. Vi feiret med familien for en uke siden. Vi serverte hjemmesmurte snitter og kaker. Mamma smurte noen av snittene og jeg tok resten.  Søsteren min bidro med oreokaka, noe som var Gards største favoritt som liten.

Jeg liker å dekke og pynte bord, jeg har fått nytt servise og fant ut at jeg trenger gullfarget bestikk. Det hadde blitt så mye mer helhetlig. Så det står nå på ønskelista.

Hver gjest fikk en bilderemse som pynt, hver remse var ulike. Hver remse hadde sitt eget tema for bildene.

 

Tante lagde oreokake til bursdagselskapet. Jeg bakte sjokoladekake som jeg skjærte ut og pyntet som logoen til Borgen IL etter ønske fra bursdagsgutten. Vi har hatt fotball som tema flere ganger, men da har det vært Manchester United som har preget kakene. Donutene kjøpte jeg på Timmy Donut her i Sarpsborg – de beste i byen.

♡ Nicoline

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top