Påskeeggjakt på Trollstien

Denne påsken var litt annerledes for oss, da Gard ikke var hjemme på påskeaften. Derfor ble det litt påskekos før og etter påskeaften. Vi hadde fotballtrening på påskeaften også. Det var egentlig helt perfekt i disse tider med nedstenging her. Nå er det egentlig kun fotballtrening vi gjør utenom skole/ jobb. Fotballtreningen er ikke som vanlig den heller, men det er en god treningsøkt selvom vi ikke kan spille fotball.

Det ble i år påskeeggjakt på søndagen. Og vi valgte å ta den i Trollstien i Halden. Jeg hentet Gard 15.00, så det var begrenset med tid vi hadde før det ble mørkt. Det er i underkant av 1. km fra parkeringsplassen til vi er ved starten av Trollstien. Vi gjemte ut påskeeggene og det ble påskeeggjakt og grilling. På den måten kunne vi ha med tante, onkel, mormor og morfar også.

Årets fangst etter påskeeggjakten. Påskegget med United logo lagde jeg for noen år siden. Jeg malte Manchester united logoen på den ene siden og Sarpsborg 08 logoen på den andre. Så får vi se om jeg lager ett nytt neste år, så vi får med logoen til Borgen også. Mormor hadde fått tak i påskeegg med navn på. Og det siste påskeegget var fra tante.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top