Et kostyme blir til

I går skulle det vært et minishow med teateret, men pga covid-19 ble dette naturlig nok avlyst. Her har vi hatt mye smitte i det siste, så det var forventet. Barna skulle få fremføre det de har øvd på gjennom høsten også ble det filmet slik at vi fikk se hva de har jobbet med. Denne uka fikk vi en gladnyhet,  en foresatt fikk lov til å se på mens det ble filmet. Det var så hyggelig å få se. Jeg kjente i hvert fall veldig godt på savnet av å være mer aktiv med musikken. Og det var helt fantastisk å se G på scenen. Uansett, kostymet. Jeg lette i butikk etter butikk etter antrekket som kunne passe til Annie eller Oliver. to ettermiddager og flere butikker ble nøye gått igjennom. Jeg måtte snu på det og resultatet ble at jeg måtte finne frem litt klær som er lagt vekk fordi det er for lite. Der fant jeg en strikket genser, dessverre med flettemønster, men det ble bedre enn ingenting. Jeg klippet av armene og vipps, en vest var laget. Så enkelt som det. jeg fant frem en bukse som jeg klippet til shorts. Jeg fant frem mine knestrømper fra tiden i korpset og jeg fant en rutete skjorte. Synd den var litt på grensen, men det var det beste jeg fant. Jeg tror antrekket ble helt ok til slutt. Vi satte prikken over ièn med å møkke til antrekket med kull.

et kostyme blir til

kostyme

Det var ikke så mye som skulle til, skulle ønske vesten var litt mindre fin med flettemønster, men sånn ble det.

Da vi dro hadde antrekket vesentlig mye mer kull på og det var mer kull i ansiktet. Men det viktigste var at det så møkkete ut. Til en annen gang vet jeg at jeg kan være enda rausere og knubbe det skikkelig godt på.

Vi kjenner begge to på at vi gleder oss til sommeren og Olav den heldige. Nå skal vi bare nyte de siste dagene i 2020 før vi tar fatt på en nytt og spennende år, og forhåpentligvis et år hvor vi går mer og mer tilbake til normalen.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top