Sommer 2021

Ferien/ avspaseringen går mot slutten, men for noen fantastiske uker det har vært. Ukene har sust av gårde, nettopp fordi vi har storkost oss i mesteparten av ferien. I år ble det ikke store ferieturen, en svipptur til Kristiansand fikk vi i hvert fall inn, da vi har brukt nesten hele ferien på teateret, og når vi hadde en uke fri, var G hos faren sin. Disse ukene på teateret er uker som vi ikke vil bytte bort. G er allerede klar for neste år, han er fast bestemt på å stille på audition for neste år også. Så det er et godt tegn på at han har kost seg.

Jeg har en fridag igjen, til torsdagen er det første planleggingsdag. Jeg kjenner at jeg er alt annet enn motivert for disse planleggingsdagene, jeg gleder meg derimot til å møte elevene igjen.

 

Olav den heldige -Ragnarok.

Vi har fått bruke sommeren på Lækkert sammen med en gjeng med fantastiske mennesker. G storkoste seg og fikk nye venner/bekjentskaper. Det er alltid hyggelig.

Olav den heldige -Ragnarok

utsikten på Lækkert

Foto: Sarpsborg arbeiderblad

Vi krysser fingrene for at vi får være med neste år også.

♡ Nicoline

 

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top