Fra den gang da….

…Vi kunne reise.

 

Jeg tenkte å ta et lite tilbakeblikk på året som er ferd med å gli over til ett nytt år. Før det, tenkte jeg å ta et lite tilbakeblikk fra desember 2016. Fra en reise til USA. Det var så mange fine inntrykk og jeg har lengtet tilbake til Florida siden jeg dro derfra.  Det å reise i desember er egentlig ganske så koselig, få se hvordan andre pynter til jul. Jeg elsker advent og juletiden, og det å få se pyntede gater, palmer, sentere, hotell og båter var fantastisk.

Key West

Jeg var i Sunrise, Miami og Key West. Det var stas å ta julegavehandelen på Sawgrass Mills i Sunrise.

Sawgrass Miller
Sawgrass Miller

Noen bilder fra Key West i førjulstida:

Key West
Hotellet vi bodde på, Southernmost beach resort.

Florida

Key Wesr

Key West

Key West

Key West
Juletre på brygga i Key West.
Miami Beach
Miami Beach.

En uke i Florida som badet i sol ga julestemning i stor grad og ikke minst lysten til å reise tilbake til Key West! Fantastisk å reise, jeg gleder meg til vi igjen kan reise.

 

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top