Skitur i Trøsken

Solbyen fortsetter å levere, for en vinterhelg det har vært. I dag var sola litt fraværende, men hva gjorde vel det. Vi fikk en fantastisk skitur fra Harehjellen. Det er fantastiske løyper Trøsken. Trøsken IL har gjort en fantastisk jobb. Vi gikk litt over en mil på ski, det vil vi nok merke i morgen. Jeg er mektig imponert over Gard. Han har øvd på skøyteteknikk i dag, og han får det bedre og bedre til. Jeg glemte å starte appen som måler distansen, så vi bestemte oss for å ta noen ekstra runder i lysløpa slik at vi bikka 10 km på rundkeeper. Så vi vet at vi har gått lengre enn hva appen sier. Uansett så nådde vi målet på en mil.

Det er så innmari deilig å gå på ski i vakre omgivelser. Jeg håper av hele mitt hjerte at vi kan få en skitur til i Trøsken før sesongen er over.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top