Palmesøndag

Palmesøndag og de første hvitveisene.

 

Vi startet dagen med å male på påskeegg. Det ble et grønt og fint påskeegg med glitter. Det skal fylles med smågodt til påskeaften.

 

I dag har vi vært en tur ute i parken for å leke og for å se etter hvitveis. Etter den vinteren vi har hatt i år, var jeg ikke sikker på om jeg ville finne noe hvitveis. Men jeg var heldig å fant noen få. Det er glede det. Å finne de første blomstene. Jeg elsker å gå turer hvor jeg plukker blomster så jeg gleder meg til tiden vi står foran nå. Maikvelder som blir brukt til å plukke blomster er definitivt en stor favoritt. Jeg er for så vidt like glad i alle blomstene som kommer på rekke og rad nå. Jeg har funnet både blåveis og hvitveis, men selvsagt ikke mange ennå. Så det gledes til vi får en hel bukett med inn for å pynte opp med.

Det var deilig å få en tur ut i sola før regnet kom.

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top