2021, du var fin!

Nok en gang hadde jeg de planene om innlegg i desember, juleforberedelser, Alvin og Alva skulle stå i fokus. Slik ble det ikke. Likevel har jeg ikke gitt opp helt med å kunne vise litt her. Desember gikk unna i rekord fart. Jeg elsker førjulstiden, alle forberedelsene, adventslysene, juletreet, adventskalendere, den lille magien i hverdagen med rampenissen, gledene, håpet, forventingene og ikke minst gleden over å gjøre adventstiden god for barna.

Et lite bildedryss fra vår førjulstid:

Vonteridyll

Rampenissen

Rampenissen

Julrbakst

 

Kakemenn

Pepperkaker

Oslotur
Tur til Oslo for å se førpremieren på Snøfall

Skitur i Trøsken

Harehjellen

 

2021 var et veldig fint år for oss. Vi gleder oss til å se hva 2022 har å by på. Vi ser fremover og gleder oss til lyse kvelder igjen. Hver årstid har sin sjarm og jeg gleder meg alltid over de variasjonene årstidene har.

 

Mamma til en gutt på 11 år. Utdannet og jobber som adjunkt. Jeg er ved siden av full jobb student, modell for Lycke og fotballtrener. Men beste og mest av alt, mamma til verdens fineste Gard.
Posts created 126

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top